Wat voor snaren zitten er standaard op een Epiphone SG als je deze nieuw in de winkel haalt?

Kan misschien verschillen, maar wat voor type (dikte etc) zit er meestal op? Heb namelijk nieuwe snaren nodig en wil wel dezelfde

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je ff vragen in de winkel ik denk een 7mlt-4 maar weet het niet zeker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle Epiphone elektrische gitaren worden standaard geleverd met normale .010-.046 snaren.

Antwoorden (1)

Alle Epiphone elektrische gitaren worden standaard geleverd met normale .010-.046 snaren.