Kan je griptape over griptape plakken?

Heb nu zwart griptape op m'n longboard zitten maar ik wil graag met gekleurd griptape strepen erop maken. Kan ik griptape over griptape plakken? Het zwarte griptape hoeft er niet af namelijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het goed zal hechten. En als het wel hecht zal het denk ik niet lang blijven zitten.

Je zou met een scherp mesje de griptape kunnen proberen te verwijderen op de plek waar je de gekleurde griptape wil plakken.