Nee, nou ja, alles kan maar een sterrenkijker draait meestal het beeld niet om.
Dus dan hangen alle vogels onderaan de tak ;)
Ik was hiermee iets te snel, als je een spiegeltelescoop koopt heb je hiermee te maken. Bij een lenzentelescoop is het beeld wel gewoon.
En zelfs voor een spiegeltelescoop zijn er hulpmiddelen om het beeld weer om te draaien.

Dus dan kan het gewoon
Toegevoegd op 20 oktober 2020 14:07: bron, tekst