Wat is de juiste hengel voor snoekvissen?

Ik ben op zoek naar een spinhengel en een molen met de slip voorop. Ik heb een budget van 120 euro

1.8K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
https://www.tackleshop.nl/blog/wat-is-de-beste-snoekhengel/
Spinhengels kun je ook aanklikken. Ruim aanbod, met reviews.
Jouw budget is meer dan ruim.
Timdb98
3 jaar geleden
Super, dankjewel!
ronron1212
3 jaar geleden
@Simonsdochter ruim voldoende weet ik niet het gaat om een hengel en molen en dan nog de lijn en wat andere dingen
Timdb98
3 jaar geleden
120 is budget voor alleen hengel en molen. Lijn en kunstaas heb ik weer een extra budget voor
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Snoek ze! Hoop dat je flinke jongens vangt.

Het beste antwoord

Hengel, molen en spinner zijn nogal persoonlijk. Wat voor mij ideaal is, hoeft niet geschikt te zijn voor jou. Ga je op poldervaartjes, of op de Friese meren......
Het beste ga je naar een hengelsportartikelenzaak en laat je daar voorlichten. Zeg vooral niet dat je budget € 120,- is, want ze komen bijna altijd met iets wat nét wat duurder is.
3 jaar geleden
Timdb98
3 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Heb je nog wel tips van merken die je zou aanraden of welke juist niet. Maakt het qua stevigheid uit als ik een telescoop hengel zou willen. Dit is wat handzamer om mee te nemen. Ik ga gewoon in kleine slootjes en meertjes vissen dus het hoeft allemaal niet te groot. Verder nog tips om op te letten?