Is er een machientjes te koop om roosjes te maken voor een jubileum boog?

Ik heb weleens gehoord dat er een machientje is om papieren roosjes te maken voor in de boog, wie kent dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ik weet dat Pipoos ponsen verkoopt om papieren bloemen mee te maken. Ik weet niet of dat ook roosjes kunnen zijn en of die geschikt zijn voor in een jubileumboog.
Ponsen zijn een soort perforators maar dan met een figuurtje.