Waar of hoe kan je gratis knutselspullen krijgen?

ik zoek simpelweg gratis ideen en spullen want ik ben blut.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ga het avontuur aan, loop naar buiten en gebruik iets uot de natuur wat je thuis kunt presenteren.., een leuke zomer tafel? Schelpen zoeken op het strand en doe er wat leuks mee.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Je kunt ook veel doen met afval
Bv met een rol wcpapier of met ijsstokjes
En met blaadjes van bomen en bloemen kun je ook cretieve dingen maken

Antwoorden (1)

Marketplace op Facebook en op Marktplaats en soms op gratis op te halen sites bijv. Facebook
Voor ideetjes kun je lid worden van hobbyclubjes op Facebook. Die zijn voor zover ik weet altijd gratis. Je kunt ook lid worden van www.hobbyjournaal.nl maar daar moet je wel iets voor betalen.
www.hobbyjournaal.com heet de site tegenwoordig.
Toegevoegd op 06 mei 2020 09:25: tekst
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Plus, en aanvulling voor gratis tips: Pinterest.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
O ja, denk eens aan de natuur. Met takken kun je veel.
TurfGraver
3 jaar geleden
Of afval. :)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Afval is top!
Ook oude kleding: van een jeans een tas maken, een shirt in stroken knippen en daarmee haken, macrameeën.......
Pieterke
3 jaar geleden
Kortom, ideetjes genoeg!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Misschien dat familie en vrienden knutselspullen over hebben voor je?