Wat is dit, en door wie is het gemaakt?

Er zit een stempel in die wat onduidelijk is. Het kan "can" zijn of "c7n", "cmn"
Het voorwerp is zilver of verzilverd en er zijn 4 mensen op afgebeeld met de armen omhoog, alsof ze iets aan het tillen zijn.

Er heeft geen oog oid aan gezeten om het aan een ketting te hangen en er lijkt ook geen speld oid aan de achterzijde te hebben gezeten om het als broche te dragen.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Het zou een briefopener kunnen zijn - afhankelijk van hoe groot het voorwerp is.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb ik ook aan zitten denken maar die zijn meestal geslepen als een mes, alleen dan niet zo scherp. Mijn "object" is helemaal niet geslepen.
Amadea
4 jaar geleden
Maar het ziet er zo op die foto wel plat genoeg uit om als opener te kunnen dienen. Of is het ding in werkelijkheid een halve centimeter of iets dergelijks dik?