Hoe kan je 321 pagina's a4 inbinden?

ik heb laatst 321 pagina's uitgeprint. dit is dus een redelijk dik pakket. nu is mijn vraag of een goede manier is om al deze papieren aan elkaar te maken of in te binden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dubbelzijdig printen kan ook, scheelt de helft.

Antwoorden (1)

De meeste steden en grote dorpen hebben wel een soort Copy-shop; zo'n zaak waar je kopieën kunt maken. Ze hebben ook apparatuur om alles in te binden. Dan kan met spiralen, maar ze hebben ook andere middelen. De moeite waard om even binnen te lopen.