Wie weet waar ik een stempelkussen kan kopen dat geschikt is voor een linoleumstempel?

Ik heb een stempel gegutst uit linoleum, en een stempelkussen gekocht bij hema. Helaas werkt het niet en komt de inkt niet mooi op papier. Uiteraard kan ik speciale inkt gebruiken, speciaal voor linoleum en met een roller ininkten enzovoorts. Maar ik wil juist graag een stempelkussen, zodat de stempel makkelijk te gebruiken is voor de persoon aan wie ik hem cadeau wil doen. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
Een linoleumstempel smeer je in met verf.
Voor zover ik weet is er geen stempelkussen voor linoleumstempels, want , zoals je al gemerkt hebt, het werkt niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Yes, dat wist ik al, maar vroeg dus naar een alternatief, maar toch thanks;)

Antwoorden (1)

Linoleum rol je in met verf. ( bv blokdrukverf)
Inkt is niet geschikt omdat linoleum daar te glad voor is.