Wat is dit?

Wat is dit en vooral hoeveel is het waard?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
6.6K
Amadea
4 jaar geleden
Er lijkt Di36 op te staan. Klopt dat?
Amadea
4 jaar geleden
En is het zwaar, wellicht van lood?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Sorry, ik was even afwezig, er staat gewoon 30 op en het is best zwaar. Ik denk dus dat de 30 staat voor 30 gram

Antwoorden (1)

Jammer dat je niet reageert om de vragen om nadere toelichting. Toch kom ik telkens bij hetzelfde uit, dus denk dat het wel de juiste naam is:

Een zinker. Accessoire die gebruikt wordt bij het vissen om de lijn/het net te verzwaren. Waarde: ergens tussen de tig cent en een paar euro, afhankelijk van hoe zwaar die is.
Amadea
4 jaar geleden
bamibal
4 jaar geleden
+ Het is volgens mij een schuiflood, om de lijn en het aas op de bodem te houden, maar op een manier waarop vissen geen weerstand voelen als ze aan het aas zitten.