Hoe kan je snel huilen op commando?

Ik doe binnenkort auditie voor een kortfilm maar ik moet in de scene huilen omdat mijn personage zich alleen en verslagen voelt. Ik ben een heel gevoelig persoon en ik huil snel maar het lukt me niet om te huilen op commando. Ik wil het zo geloofwaardig mogelijk spelen. Heeft iemand tips om snel nep te huilen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Denk aan een treurige gebeurtenis. Zelf denk ik aan iets wat jaren geleden gebeurd was. Op een zekere dag zo'n 5 jaar geleden (het regende heel hard) liep ik over straat met mijn hond, aan wie de naam Gernaut was. Toen reed een auto Gernaut aan.

Antwoorden (1)

Misschien heel sterk denken aan iets heel verdrietigs dat je is overkomen. Of wat je gaat overkomen als je de rol niet krijgt
een ui mee nemen om dar aan te ruiken voor je optreden zal wel niet kunnen
Toegevoegd op 09 december 2018 00:03: tekst
anneliez
5 jaar geleden
Antoni
5 jaar geleden
Die ui moet dan wel een gesneden ui zijn, anders werkt het nog niet.