Krijg je glasverf van plastic af?

Ik wil graag glasverf gebruiken, maar ik heb geen palet of iets waar ik het op kan mengen. Kan ik hier ook een plastic bord/beker/bakje voor gebruiken en het er daarna weer afhalen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Niet zeker dat je de verf van plastic af krijgt, maar als je een platte bord neemt met een stuk aluminiumfolie, dan kun je na gebruik de folie weggooien.
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Hoe simpel. Plus.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Koop op een rommelmarkt een stapel b
ordjes of schotels, kost vrijwel niets en zijn erg makkelijk.