Is er een app waarbij je een lf route kan volgen maar offline gebruikt kan worden?

We willen een lf route fietsen en eer een paar dagen over doen. Om steeds een online kaart te bruiken is dus een beetje duur. Ik weet dat er bordjes staan maar soms wil je ook even een andere route pakken of naar een tentje dus wijk je wel eens af en dan is een telefoon aan je stuur wel handig. Opladen is geen probleem ivm powerbank. Kortom een kaart (zeg maar soort google maps met alle straten in de omgeving van de route), en offline te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K
gvrox
5 jaar geleden
In google maps bestaat de optie om een gedeelte van de kaart te downloaden naar de telefoon, en dan kun je die offline gebruiken.

Antwoorden (1)

HERE WeGo is een offline navigatie app waarbij je alle mappen los en gratis kan downloaden

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps&hl=nl
---
Dus JA die app is er. Er zijn ook anderen die iets vergelijkbaars doen.
Toegevoegd op 25 juli 2018 16:17: tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je ik ga eens even proberen. Ik had me suf gezocht maar alleen de normale knooppunten kan ik er in vinden dus bedankt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Helaas kan ik hier niet een lf op downloaden maar toch bedankt