Er komen geen bloemen en vruchten op mijn ananas, waarom?

Begin 2016 begon ik een ananas te kweken en het ging nog goed tot nu.
Want het is al 2 jaar geleden dat ik daarmee begon maar de plant leeft nog steeds.
Het probleem is dat na 2 of 3 jaar eerst bloemen zou moeten komen en dan ananasvruchten.
Maar dit gebeurt niet dus wat zou de oorzaak zijn.
En zou ik er iets aan kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

meschien is de vrucht van de ananas bedorven onder de grond en daardoor kan het niet groeien