gebruikt dagboek kopen?

Ik zag op een youtube filmpje dat iemand een dagboek van een persoon had gekocht. dit leek me heel interessant om te proberen, weet iemand waar ik iemands dagboek kan kopen in nederland of moet ik dan perse kopen in het buitenland

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Er is geen regel die verbiedt om iemands dagboek te kopen, of dat nou in binnen- of buitenland is. Maar je zult er dan toevallig tegenaan moeten lopen, bijvoorbeeld op een rommelmarkt uit een vergeten inboedel of zoiets. Ik verwacht althans dat het niet zo snel voor zal komen dat iemands dagboek bewust te koop wordt aangeboden, omdat het uiteraard heel persoonlijke informatie kan bevatten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het beste kun je dagboeken kopen die als boek zijn verschenen.

Daarin zijn de beste stukken, de interessantste gedachten en gedragingen, uit het dagboek van de persoon opgenomen.

Je kunt deze boeken kopen om Marktplaats of BOL.com