Is het mogelijk om ergens te paintballen als 14 jarige?

1 persoon van 14 jaar en 3 personen boven de 18. (het liefst in de buurt van zuid-holland)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Jazeker!

"Voor jong & oud!
Veiligheid, hygiëne en plezier gaan bij ons hand in hand. Toegankelijk voor jong en oud, dame of heer vanaf 8 jaar en ouder." (bron)

Toegevoegd na 8 minuten:
Als het weer niet mee zit, koud of regen bv, de tweede locatie is overdekt in de oude manege! (bron)