welke kleurpodloden zijn goedkoop maar wel van goeie kwaliteit?

Ik wil graag weer meer gaan kleuren en tekenen, maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar kleurpodloden die niet te duur zijn maar wel van goede kwaliteit. Hopelijk kan iemand me helpen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"welke kleurpodloden zijn goedkoop maar wel van goeie kwaliteit"
Dat zijn twee onverenigbare dingen... Je moet het zien als een grote klok waar de wijzer op 12 uur staat, bij 9 uur staat goedkoop en bij 3 uur staat goeie kwaliteit, die wijzer kan maar op één plek tegelijk staan... aan jou de eer waar die moet komen. We blijven toch een schattig zuûnig volkje...

Het beste antwoord

Van het merk Bruynzeel zijn kwalitatief goede potloden voor een lage prijs te koop.
Amadea
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Karisma potloden zijn prijzig, maar je doet er 3 keer zo lang mee, volgens de leraar. (bron)

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/stempelen/m1117908665-prismacolor-verithin-vh-karisma-kleurpotloden-set-van-36.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=6

-Beschrijving
De set is volledig nieuw en zit nog in de originele verpakking.

Prismacolor Premier kleurpotloden hebben dezelfde kwaliteit als de vroegere Karisma kleurpotloden.
Prismacolor Premier kleurpotloden hebben een hoog kwaliteits pigment gehalte.
Met deze potloden kan je ongelooflijk mooi blenden en schaduwen maken.
De Prismacolor Verithin hebben een dunne harde kleurstift, ideaal voor lijnen en details.
Terwijl de Prismacolor Premier een dikke zachte kleurstift hebben.

De set wordt in een beschermende enveloppe met luchtkussentjes verzonden.

Coloursoft versus Karisma
Eindelijk een goed alternatief voor het Karisma kleurpotlood: het nieuwe coloursoft kleurpotlood.
In dit artikel vergelijkt Laura Broos de twee kleurpotloden met elkaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Action kleurpotloden zijn van prima kwaliteit.