Ik heb een de oude kaarten van charizard en Charmeleon en Charmender uit 1995. hoeveel zijn die waart?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Tja, wat de gek er voor geeft.
Maar zo zeldzaam zijn de niet:
http://www.marktplaats.nl/z/hobby-en-vrije-tijd/verzamelkaartspellen-pokemon/zo-goed-als-nieuw.html?categoryId=930&attributes=S%2C31&attributes=S%2C32&startDateFrom=always Dus wat ze waarD zijn?

Antwoorden (1)

Op marktplaats worden ze verkocht voor rond de 15/25 euro en persoonlijk heb ik er eentje in 2012 ook voor 20 euro verkocht. Dat is de prijs ongeveer.