gaat je legpuzzel niet krom of kapot van het opbergen in zo n oprolbare puzzelmat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.3K
Computoon
8 jaar geleden
Als je 'm met beleid oprolt niet. Daar is de mat voor gemaakt.
Z512099
8 jaar geleden
De randjes van zo'n puzzel-stukje zijn redelijk gevoelig voor de minste druk, als de puzzel dan af is ( en ze werd opgerold ) zullen al die naadjes beter te zien zijn ( staan dan meer open ) en zal het meer opvallen dat je naar een puzzel kijkt.

Antwoorden (2)

Bij mij was de legpuzzel na het oprollen niet krom of kapot, maar de puzzel was wel helemaal uit elkaar gevallen. Dus bij mij had zo'n oprolbare puzzelmat niet veel nut, waarschijnlijk bij jou ook niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor t antwoord
Heb nu een gevonden die plat is en blijft en met een ritssluiting rondom afgesloten wordt lijkt me wel beter maar is dus ook wel duurder
ronron1212
8 jaar geleden
Je moet de puzzelmat ook goed gebruiken niet te slap oprollen dan valt alles uitelkaar bij goed gebruik werkt hij prima
Opzich niet. Bij mij niet in ieder geval. Maar hij was, zoals in het andere antwoord staat, wel uit elkaar gevallen. Wat ik toen gedaan heb, is het begin van de mat met twee punaises vast gemaakt aan de koker. Zo blijft hij goed zitten. Daarna rol je heb heel erg strak om de koker heen, en als je klaar bent doe je er twee of drie postelastieken omheen. Bij openen haal je die er voorzichtig van af, en rol je het (klinkt een beetje raar) weer strak uit. Dan is je puzzel niet krom of kapot, en kan je verder werken. Wat je kan doen als je hier allemaal geen zin in hebt, is een puzzelmat kopen.
Hopelijk heb je hier wat aan.