Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Bedoel je:
Waar kun je die kopen?

Dat valt niet mee.
Ik heb zelf ook zo'n kussen gemaakt en toen naar boekweitkaf gezocht. Het enige wat ik kon vinden waren wat molens, maar die verkochten het alleen in grote hoeveelheden.

Er schijnt in Volendam een winkeltje te zijn waar je het per pond kan kopen, de Regenboog. Geen ervaring mee.

Hier verkopen ze kant en klaar kussens voor 25,95.
Ik ben bang dat je dat ook al kwijt zou zijn aan je boekweitvulling.

http://www.yogini.nl/contents/nl/d4_Meditatiekussens.html?gclid=CJDYg8GQmqECFQIsDgod5yf7Rg

Alternatief:
Los piepschuim (bolletjes) bij gamma ook voor een euro of 10 per zak.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik dacht nog: misschien via marktplaats een tweedehands kussen kopen en daarvan de vulling gebruiken, maar zelfs daar vind ik er maar eentje, voor 30 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ervan uitgaand dat je het wilt kópen (ongetwijfeld om het te gebruiken): ik heb het de laatste keer gekocht bij De Tuinen. Ze verkopen daar namelijk boekwijtkussens, en hebben daar ook navulling voor.

Wel vermoed ik dat het duurder was dan nodig.

Toegevoegd na 1 uur:
Het blijkt een stuk beter te vinden te zijn op de term 'boekweitdoppen' in plaats van 'boekweitkaf'!

Bij de webshop in de bron kun je het kopen per kilo, voor een schappelijke prijs. In ieder geval een fractie van wat ik destijd bij De Tuinen heb betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus vooral voor de aanvulling.
Goeie tip.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding