waar koop je een logboek?

Op school hebben wij voor handvaardigheid een logboek, waar kan je dit kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Waarin verschilt een logboek van een "gewoon" boek of schrift met lege beschrijfbare bladzijden, al dan niet met lijntjes? Blijkbaar ken jij een verschil. Wat is dat verschil?

Het beste antwoord

Een logboek verschilt toch niet van een gewoon schrift of boek met lege beschrijfbare bladzijden, al dan niet met lijntjes?

Zo'n (dik) schrift of boek kan je kopen in iedere kantoorboekhandel, op iedere afdeling voor kantoorartikelen in een warenhuis en verder ook via internet bij kantoorboekhandels. Sommige supermarkten zullen ook schriften verkopen die je als logboek kan gebruiken.
Antoni