hoe moet je armband met naam knopen?

Ik zou graag een zoon armband met naam willen maken. Hoe moet dat?
Ik zat op de onderstaande site en ik snap die knopen wel maar als je naar het volgende touwtje gaat zit er hrel vel ruimte tussen...

http://friendship-bracelets.net/tutorial.php?id=2

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Ik hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen aan u.
Ik neem even als voorbeeld de armband op de foto. U neemt de rode draad. Hier maakt u twee knopen mee om de witte draad, op het moment dat je de knoop maakt ziet het eruit als een 4. de witte draad is het rechte stokje, de driehoek is de rode draad.
Deze knoop maakt u om alle acht de witte draden.
net heeft u van links naar rechts geknoopt. Nu knoopt u van rechts naar links. U begint op de draad waar u net bent geëindigd. (Waarschijnlijk ben u dit de vorige keer vergeten en zit er daarom een gat. (Er worden nooit draden overgeslagen!)) Nu knoopt u op alle acht de witte draden twee keer een 4 in spiegelbeeld.
Op het moment dat u bij de letters bent aangekomen knoopt u de witte draad juist om de rode draad heen. U zorgt er dan voor dat de driehoek, van de 4, naar beneden wijst.

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Als u nog vragen heeft mag u ze stellen, dan probeer ik het gewoon nog een keer uit te leggen.

Toegevoegd na 5 uur:
Of misschien was het probleem dat je de knopen niet goed genoeg aan trok...