Wat voor soort scope of verrekijker heb ik nodig voor vliegtuigen in de lucht?, zodat ik de maatschappij kan zien en wat voor soort vliegtuig het is

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Ik vermoed dat je met een geschikte telescoop of verrekijker alleen de onderkant van een vliegtuig zal kunnen bekijken. Op de onderkant staat de naam van de maatschappij, voorzover ik weet, niet vermeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa dat vind ik ook goed genoeg als je het vliegtuig maar dichtbij ziet
weet jij een scoop die dat haalt?
Antoni
9 jaar geleden
Nee, sorry, weet ik niet.

Antwoorden (1)

Dat zal met een kijker erg moeilijk zijn het vliegtuig te volgen. ik denk je beter fligtradar24 kan gebruiken. na het inzoomen op je woonplaats, als er dan een vliegtuig over je huis vliegt kan je het op deze site aanklikken en alle gegeven komen links tevoorschijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is de Barr & Stroud Savannah ED 12x56
Een goede kijker voor vliegtuigen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of is de Helios Apollo 15x70 MS Waarnemingskijker beter?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor het volgen van bewegende objecten moet je een zo groot mogelijk beeldveld hebben. dit krijg je door de vergroting te delen door de diameter van het objectief dus 56:12= 4,66 of 70:15=4,67 dit komt er dus op neer dat bewegingen volgen voor beide kijkers gelijk is.