Hoe voorkom je viezigheid op fimo klei?

Als je bezig bent met fimo klei is het bijna onmogelijk om de klei schoon te houden, er komt altijd stof oid op. Ik zag in het filmpje bij 0:32 dat ze zich insmeerde met een of andere gel die haar handen reinigt.. weet iemand wat dat is en waar je dat het beste kan kopen (in Nederland).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

de gel die zij gebruikt is gewoon alcohol houdende gel, die ontsmet eigenlijk alleen. wat je kan doen en wat ik zelf vind dat het heel erg goed werkt is om een snijmat te kopen, en hier strak keukenfolie over heen te spannen, en bij iedere kleur deze weer te vervangen. en na het wisselen van kleur even de handen te wassen hiermee voorkom je kleur overdracht wat heel erg ergelijk kan zijn .

Toegevoegd na 3 minuten:
wat je later ook nog in het filmpje ziet, is dat ze pure aceton gebruikt met een kwastje om hem schoon te maken. kijk maar is,