Ja, maar het zakt voor zover ik kan merken wel iets af, ook door de vakantie. Men verwacht dat het na de vakantie wel n beetje over is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wie is men? bron?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn bron is mijn zoon :-). En die heeft het gehoord op het jeugdjournaal, of op het jeugdjournaal dat bij de begrijpend leesmethode Nieuwsbegrip hoort)
Er zal wel door trendwatchers naar dit fenomeen zijn gekeken, in ieer geval is het Jeugdjournaal hier over het algemeen wel in te vertrouwen, er wordt niet zomaar wat geroepen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hahaha, ja inderdaad. Nu merk ik dat de rage voorbij is.