Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een kartonnnen masker van mijn gezicht?

zoals dit http://www.knuffelparadijs.nl/product/10038006/uncle-albert-masker-voor-het-gezicht-knuffelparadijs.html?utm_source=koopkeus&utm_medium=cpc&utm_campaign=koopkeus

Toegevoegd na 2 uur:
als foto van mijn iegen hoofd, die vergroten en dan als masker, niet op mijn huis plakkende.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan op verschillende manier proberen je hoofd na te maken, ik zal 2 manier uit leggen.
1. Pak inderdaad een stuk karton, maak noem dan op maat van je hoofd en print je hoofd uit wn. Plak hem er op, knip dan als je wilt nog gelijk je ogen eruit en desnoods ook je mond en maak hem met een elastiekje aan de zijkanten naar achter vast.
2. Of je gaat wel voor papier mache, dan kan je papier mache ook op 2 manier doen namelijk je maakt een papier mache hoofd en doet het allebei de manier wel gelijk maken voor je hoofd en schilders hem of je print weer je hoofd uit en plakt hem erop.
Hier nog even handig hoe je papier mache kan maken: http://hobby-en-overige.infonu.nl/hobby/11995-hoe-maak-je-papier-mache-papierpulp.html

Het mooiste is toch wel het printen dus dan kan je zelf kiezen of karton op maat en daar op plakken of papier mache maken en daar op plakken.

Zoiets zou ik doen, want ik heb ook gezocht naar een site waar je er kan maken en bestellen maar die is er ook niet, dus ik denk echt dat het wel zelf maken wordt.

Nog succes!

Toegevoegd na 9 minuten:
En als je bij 1. Een. Goeie foto uitprint en hem goed uitknipt en het karton gelijk knipt en je hoofd ook probeert te knippen krijg je net zo iets als van die link ervan wat je wilde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel iedereen

Andere antwoorden (3)

Van karton lijkt me dat heel lastig. Papier mache zou misschien nog wel te doen zijn? Denk er wel om dat het je huid erg droog maakt en je geen lijm in je ogen krijgt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
moet het echt de vorm zijn? anders kan je misschien je hoofd in kleur uitprinten, uitknippen, op karton plakken en dat dan bijknippen. veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
papier maché wordt al genoemd, maar dan moet je denk ik eerst een mal maken van je hoofd en die vervolgens bekleden met papier maché. Dat is dan droog een soort karton. Een heel werk, maar wel leuk denk ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding