Ik wil graag zelf kleding maken maar heb dit nog nooit gedaan, welk boek kan mij hierbij helpen?

Ik ben op zoek naar een boek voor beginners waar informatie te vinden is over patronen, naaitechnieken, stofkeuze etc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Op de onderstaande website zijn de mogelijkheden eindeloos. Alle soorten boeken over naaien hebben ze hier wel. Ik weet dat je een boek voor beginners zoekt maar zelfs die term is hier wat uitgebreid voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/p/burda-handboek-knippen-en-naaien/666758160/
Dit is een boek over zelf kleding maken van BURDA. Ik naai al meer dan 50 jaar met de patronen van Burda. Ze zijn bij de tijd en mooi. Alles past altijd. Het handboek voor de beginner is een aanrader. Duidelijke omschrijving en hulp bij ieder voorkomend probleem.
Je koopt een boek en voor je het weet heb je het 10-voudig terugverdiend.