Hoe diep kan de 3010 II metaaldetector zoeken op gras en op zand ?

Toegevoegd na 10 uur:
Wat bedoelt men met grotere objecten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Maximale diepte is +/- 80cm

Een 2 euro munt kan hij vinden tot +/- 25cm

Het ligt er wel aan of je geen vervuilde grond hebt, of zoute grond enz, dit zal het altijd wat verminderen en meer storingssignalen geven op je detector.

Tip... bij een vochtige bodem kun je vaak dieper zoeken!

Zie bron.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die maximale diepte wordt bedoeld voor grote objecten

Toegevoegd na 10 uur:
Grotere opjecten kunnen vanalles zijn natuurlijk, van een stuk staalplaat tot een complete auto.

Ik heb al eens bijna 1m diep gegraven voor een stuk alluminium plaat (damwand plaat van +/- 40x40cm)