Waar kan ik informatie vinden voor beginnende fotografen?

Ik vind fotografie leuk en interessant, nu wil ik er meer van af weten. Ik weet er zelf heel weinig van. Kan iemand mij een link sturen waar alles stap voor stap word uitgelegd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Uiteraard zijn er heel veel boeken over te vinden, maar het belangrijkste is de handleiding, of beter nog, een goed boek over je camera. Daarnaast zijn er wel een aantal site die heel veel info hebben over fotografie. Zomaar een paar: www.zoom.nl , http://www.digifotopro.nl/ , http://www.photofacts.nl/fotografie/ .
Kijk ook eens of er bij jouw in de buurt een fotoclub te vinden is. Zij leren je graag alles wat ze zelf weten

Suc 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fotoclass kijk daar maar eens. Erg goede ervaring mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het boek 'De complete fotogids' van National Geograpic staat vol met tips voor fotografie. Erg begrijpelijk uitgelegd.
(Weliswaar geen website, maar wel een echte aanrader)