Waar kan ik lichtblauwe permanent markers kopen?

Ik ben opzoek naar een winkel die lichtblauwe permanent markers verkoopt. De action heeft alleen blauw, zwart, rood en groen in een pakje, en op marktplaats kreeg ik geen resultaat.

Ik zag alleen één online winkel die ze verkocht en dan kon je er niet 1 kopen maar moest meteen 10, voor dezelfde prijs per marker waar ik bij de action 4 heb. en ik heb er maar 2 nodig.

Is er dan geen één winkel in Nederland waar ik gewoon binnen kan lopen en een lichtblauwe permanent marker kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit moet je zoeken bij hobbywinkels, kantoorboekhandels of winkels waar ze vullingen voor printers verkopen en vullen. Ook kun je deze via het internet bestellen, bijvoorbeeld bij Valeda.nl .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Deze kan je waarschijnlijk bij de Bruna, Boek en Buro of vergelijkbare winkels halen!