mag ik met een pcp luchtdruk wapen schieten in een schietclub?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat dit legaal is want het lijkt wel erg veel op een echt vuurwapen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja in belgië is het legaal als je in een club zit mijn club wist het zelf niet of dat mag dus vraag ik het hier
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk je dit misschien beter op een luchtdruk forum kunt vragen als je hier geen antwoord krijgt.

Het beste antwoord

Ik schiet in Nederland bij een schietclub, met vuurwapens. Zij hebben een volledig ingerichte schietbaan voor luchtdruk geweren. Wellicht zijn er meerdere schietbanen in Nederland die dit hebben.