Wie weet er een winkel in BELGIE waar ze petten verkopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoeden en damescorsetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe zouden ze de pet noemen die volgende persoon op heeft: is vanvoor niet zo lang, hoe noemen ze zo'n pet? http://www.gamekings.tv/index/videos/gamekings-live-nieuws/
(met zijn blauw t-shirt)

Het beste antwoord

Ga via de A67 België in. Daarna rijd je door naar de eerste winkelcentrum rechts. Daar verkopen ze petten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

petten? dat weet ik niet hoor petten kan je toch overal kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.google.nl typ ''petten belgie'' in

Genoeg keus lijkt mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon bij de Belze C&A, toch? En anders vast wel bij de GB.