Wat zit er bij een modelauto?

Mijn ouders hebben een modelautootje gekregen (een Citroën 2cv, weet niet of het uit maakt) en daar zat een soort plastic lepeltje bij. Het lijkt een beetje op iets wat in mijn nagelverzorgingssetje zit. Weet iemand waar het voor is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Kan je een foto van het "lepeltje" (en de auto (ook leuk!)) bij je vraag zetten? Dan wordt antwoord geven wat makkelijker!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het al geprobeerd, maar blijkbaar is dat niet gelukt. Nog maar eens proberen

Antwoorden (1)

ik denk dat dat zogenaamde lepeltje ervoor is om het moel autootje op te zetten als statief standaard
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zat ook een andere standaard bij, waar je de auto op kunt schroeven. Dus ik denk niet dat dat het is