Hoe kun je de coördinaten opzoeken van een bepaalde locatie opzoeken??

Ik moet van een bepaalde locatie de coords weten hoe kan ik dit doen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je wilt de coördinaten van iets weten...ok. mijn eerste vraag is dan; in welk stelsel wil je het weten? Er zijn heel veel manieren om een coördinaat op te geven. vergelijk het met de temperatuurschalen Celcius en Fahrenheit, beide hetzelfde doel maar wel net even anders.

Antwoorden (2)

Via de volgende link:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die coördinaten kan u perfect bepalen met Google Earth.
Als u de plaats gevonden heeft en u staat met uw cursor op een bepaalde spot dan ziet u rechts onder op de statusbalk die coördinaten staan.
Daarvoor moet in de weergave de statusbalk wel aangevinkt staan.
Via onderstaande link kan u Google Earth - Nederlands gratis downloaden.