Is er een Magic the Gathering speelhal in de buurt van Buurt van Barneveld?

Is er een Magic the Gathering speelhal in de buurt van Barneveld?
Ik bedoel met speelhal gewoon een gebouw etc. waar mensen samen kunnen komen om Magic the Gathering te kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
kijk eens of er een zaak is waar ze bordspellen en dingen als warhammer benodigdheden verkopen. Daar organiseren ze vaak spellenavonden.

Het beste antwoord

Nee, die kan ik zo niet vinden.

Via http://www.nedermagic.nl/ kun je een oproepje doen om dit voor elkaar te krijgen.