waar kan ik gekleurde duct tape kopen?

mijn vraag was, waar kan ik duct tape kopen met patronen erop: kleuren of printjes zoals zebra, stippeltjes streepjes enzo. in Amerika kun je overal kopen? weet iemand een webwinkel waar ik ze kan bestellen? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het je vraag was dan heb je het antwoord al. Vraag kan dus sluiten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
huhh wow dat snap ik niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het je vraag WAS, dan is het nu niet meer je vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies ;) het was een grapje.... Of is dat het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ooww... oke ik vond hem niet grappig. :$

Antwoorden (1)

ebay is alles te vinden, nadelen zijn wel dat je (soms) lang moet wachten, je paypal nodig hebt en dat het wat aan de dure kant is
voor wat ik zo even kan zien zijn er heel veel kleurtjes en patroontjes :)