Hoe maak je 2 foto's in elkaar?

Ik moet een logo ontwerpen. En heb toen besloten voor een donut met vleugels, helaas zijn deze niet op internet te vinden en zal ik hem zelf moeten maken. Ik heb al gezocht naar fotobewerkingsprogramma's, maar ik krijg het niet voor elkaar om het plaatje van de donut en het plaatje van de vleugels een beetje fatsoenlijk in 1 plaatje te krijgen. Ik heb het al met picasa 3, paint, photoshop etc. geprobeerd, maar mij lukt het niet. Dus:
hoe moet je 2 foto's/plaatjes in elkaar maken?

Toegevoegd na 29 seconden:
het gaat om deze plaatjes:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet natuurlijk niet wat precies jou wensen zijn voor de vormgeving van het logo
Maar je schrijft dat je al met Photoshop heb geprobeerd,
maar daarin moet het altijd wel lukken
Een klein voorbeeld hieronder gemaakt van jouw eigen afbeeldingen en even eenvoudig op elkaar gezet en gekleurd

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb nog 2 logo's voor je gevonden
zie bronnen

Toegevoegd na 19 uur:
Je wou witte vleugels
dus het onderste voorbeeld heb ik even aangepast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is gedaan met Adobe Photoshop Elements 9
dat is een allround programma waar je heel
veel mee kan doen, maar je moet je er wel even in verdiepen