Het lijkt op een circus-zadel voor een paarden-act waarmee je stunts uit kunt halen die je met een normaal zadel niet kunt uitvoeren. Een stuntzadel dus ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een circus zadel heeft geen diepe zit
Dit zadel lijkt mij een stockzadel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een barefoot zadel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit niet een dames zadel? Gebruikt voor zijzit.
Gezien dat er 2 beugels aan 1 kant zitten en een uitstekend schot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je goed kijkt is de stijgbeugel over het zadel gelegd, dit is niet standaard zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat dat gedaan is zodat de stijgbeugel niet op de grond ligt.
Je kan namelijk niet rijden met een riem over het zadel. Dan rij je jezelf helemaal open van onder. Niet fijn
Hij lijkt op een cirkelzadel dus daar ga ik van uit