savage xs flux rc car doet het niet, de motor slaat steeds over en word heel heet. maar het stuur en verder alles doet het gewoon. Help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Slecht nieuws, je vaartregelaar is kapot.
Daar deze auto is uitgevoerd met een brushless motor is de kans klein dat het de motor betreft.
Het stuurgedeelte wordt elders door aangestuurd en dat staat dus los van je aandrijving.

De vaartregelaar is dat blok waar je motor op zit aangesloten en dus tussen de motor en de ontvanger zit.
Deze zijn los te verkrijgen, doch zijn wel aan de prijs.
Beter is om het karretje mee te nemen naar een goede modelbouwwinkel en laat je goed adviseren omtrent een goede vaartregelaar, de standaart "out of the box" zijn niet de allerbeste.