Dat kan je doen maar is heel onhandig. Voor een aantal toeren gaat het wel maar voor een echt werkstuk zou ik een paar passende naalden kopen. Ik koop ze vaak bij de retourboer waar ze een paar eurocenten kosten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk kan dat, maar het werkt niet prettig.Ik weet niet wat je wilt breien, misschien is het mogelijk om toch die naalden nr 8 te gebruiken en losser te breien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dan wordt het toch kleiner en dikker, dus moet het patroon ook aangepast worden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja inderdaad, daarom heb ik er ook bij gezet dat ik niet weet wat er gebreid gaat worden. Als het om bijv. een tas van zpagetti gaat maakt dat m.i. niet zoveel uit.