wat is een leuke site om een online verzorgpony te hebben? behalve www.howrse.nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben mensen van 16 en ouder dan nog
online verzorgpony's ?????

Antwoorden (1)

Op www.punkypet.nl kun je een 'verzorgpony' hebben.Die je moet voeren, moet wassen, en ook ziek kan worden. Er
zijn ook andere dieren waar je uit kan kiezen, zoals honden en katten. Ook kun je met die paarden wedstrijden doen. Ik weet niet of je zoiets in gedachten had, maar ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Toegevoegd na 55 seconden:
Sorry voor de vele spaties, of zinnen die aan elkaar staan geplakt. Laptop doet op dit moment erg vervelend!