Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo ik heb een traxxas rustler met een rode kap ik wil hem graag op nieuw spuiten maar kan dat met spuit verf van de action bijv??

ik heb een traxxas rustler met een rode kleur maar ik wil hem graag over spuiten, maar bij de action kan ik goed koop spuit verf halen kan dat ook en hoe moet ik dat doen??
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
669
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor hoeveel had je die rustler gekocht en voor hoeveel, en hoe hard gaat ie?? Ik wil er namelijk ook een kopen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb mijne voor €219 gekocht maar dit is de normale rustler die gat maar 50, en de motor die er in zit is niet zo heel stevig , ik raad de traxxas rustler vxl aan daar zit een brushless motor in die gaat rond de 60 met een 8,4 accu.
met vriendelijke groet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar die is wel een tiki duurder rond de €300 geloof ik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet dan even op de achterkant van de spuitbus kijken of die op kunststof gespoten kan worden, de spuitverf is op zich best goed, wij hebben daar vandaag kastdeurtjes mee gespoten. als je zorgt dat je het in een ruimte doet waar je goed kunt ventileren, in een garage of zo. Van te voren moet je eerst even kijken of je het moet voorbehandelen met een of andere primer. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding