Volgens wiki, met als bron Ebay, zou dat tussen de 30 en 100 dollar zijn.

"Models can frequently be found on eBay and are popular sellers, commanding anywhere from $30 to $100 U.S."
http://en.wikipedia.org/wiki/Stahlberg_Models

Je kunt ook even zoeken op www.marktplaats.nl - hobby en vrije tijd - modelauto's.
Er worden daar 8 van deze auto's aangeboden, en dan lijkt het dat wiki ietsje te enthousiast is. Het hoogste bod dat ik zag staan is 40 Euro voor een Volvo Amazone.

Als je van het lijstje met de Stahlberg Volvo's op marktplaats even een link bewaart in je favorieten, zou je de komende 2 weken de biedingen eens kunnen volgen; dan krijg je een aardig beeld van de prijzen die worden betaald.

Succes!