Ging de space mountain in disney Parijs overkop in 2008- 2010?

Ging de space mountain in disneyland parijs over de kop tissen 2008-2010?

een jaar geleden
1.6K
ronron1212
een jaar geleden
De laatste aanpassing van space mountain is van 2007.
Thecis
een jaar geleden
@ronron1212
Prima, dan gaat de vraag over de situatie na de laatste aanpassing...
ronron1212
een jaar geleden
@Thecis ja en?
Thecis
een jaar geleden
Precies mijn gedachte ook. Ja en?
ronron1212
een jaar geleden
@Thecis reactie en antwoorden zijn echt iets anders
Thecis
een jaar geleden
@ronron1212
Dat weet ik. Ik kom hier vaker. Ook bij reacties is enige uitleg bij iemands gedachten erg handig. Ik zou niet weten waarom dit voor jou noemenswaardig is. Een iets uitgebreide reactie kan daar duidelijkheid in scheppen.
ronron1212
een jaar geleden
@Thecis ik snap nooit waar sommige zich mee bemoeien let op je zelf en je opmerkingen is meer dan voldoende
Thecis
een jaar geleden
@Ronron1212
Ik wil graag dingen begrijpen. En ik snap daarom eerlijk waar niet waarom sommigen losse opmerkingen bijvoegen waarin enige samenhang (ogenschijnlijk) mist.
Het is dus niet bemoeien, maar een kwestie van willen begrijpen. Jammer dat je het anders ervaart.
ronron1212
een jaar geleden
@Thecis het is jammer dat jij deze opmerkingen alleen bij mijn plaatst maar ik laat het hierbij
Thecis
een jaar geleden
@ronron1212
Dat is helemaal niet jammer, want ik plaats dit soort dingen niet alleen maar bij jou. Dit is zeker ook bij anderen het geval wanneer context, relevantie of anderszins mijn inziens ontbreekt. Ik vind het alleen niet netjes om hier de namen te gaan noemen, maar indien gewenst kan ik dat in een privebericht toe sturen. Ik hoor het graag.

Antwoorden (1)

Ja.

Space Mountain: Mission 2 gebruikte tussen 2005 en 2017 dezelfde baanindeling als de originele Space Mountain: De la Terre à la Lune die op 15 januari 2005 sloot. Deze Space Mountain met inversies, een lancering, een deel van het spoor dat naar buiten leidt en weer binnenkomt, en een gesynchroniseerd audiospoor aan boord was de grootste Space Mountain-installatie van alle Disney-themaparken.

Wat zijn inversies bij een achtbaan? Dat zijn elementen waarbij men korte tijd ondersteboven hangt. Hierdoor ga je als bezoeker dus 'overkop'. Space Mountain kende drie inversies: een sidewinder, een corkscrew en een cutback.

Een sidewinder begint met een halve loop en helemaal bovenaan gaat de beweging door in een corkscrew. Bij een corkscrew rolt het treintje naar één kant terwijl het omhoog gaat, waardoor je ondersteboven komt te hangen in een richting die dwars staat op de oorspronkelijke rijrichting. Een cutback is een schroef waarvan het tweede deel gespiegeld is waardoor de rolbeweging wordt onderbroken.
Amadea
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
+ Mooi uitgezocht!