Waarom is dit type Aston Martin niet te vinden in schaal 1:18?

DB9, DB7, Vanquish etc, je wordt er mee dood gegooid.
Deze zie je nergens. Ook niet de Virage uit de begin jaren 90.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er moet wel een markt voor zijn, dit is een erg onbekend type dus os er maar een klein aantal potentiële kopers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onbekend? Onbekend?
Dus ik heb verstand van auto's?
Net als de echte eigenaren?
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland, dat lijkt me een antwoord.

Het beste antwoord

Waarschijnlikn moet je naar de speciale modelbouw winkel omdat deze speciaal is. Deze auto is er niet zomaar een het is een austin martin
Ook wel bekend als de auto uit de bond films. Die vind je niet overal maar alleen in een gespecialiseerde modelbouwwinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Jaren 80/90 modellen zijn moeilijk te vinden in 1:18.
Dat is jammer. Ik heb ze nog niet gevonden in ieder geval.