waar kun je een inkoper vinden voor postzegels?

ik wil graag van mijn verzameling voor een eerlijke prijs en niet een beunhaas die toch zegt dat het niks waard is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Elke inkoper zal een voor hem zo gunstig mogelijke prijs proberen te bereiken. Voor een eerlijke prijs moet je bij een onafhankelijke taxateur zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een geweldig en eerlijk bedrijf op dit gebied is POSTBEELD in Haarlem. Zelf ben ik daar ook reeds jarenlang klant. De eigenaar, Rob Smit, zal je verzameling beoordelen en een eerlijke prijs bieden. Hij heeft deze goedlopende zaak reeds 28 jaar en je kunt Postbeeld ook op internet bekijken. Zie bron. Succes met de verkoop !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Marktplaats kun je een account aanmaken en dan kan je gratis artikelen te koop zetten. Andere mensen op Marktplaats kunnen daar dan een bod op doen of jij kan een bedrag zeggen.
Ik heb op deze manier veel producten verkocht voor een goede prijs.