Weet iemand hoe ik van een zelf bepaalde wandeling een soort van routeplanner kan maken voor op een HTC telefoon?

Ik heb een wandeling uitgestippeld via Google Maps.
Nu wil ik die lopen, maar niet elke keer kijken van:
- hoeveelste straat links,
- waar ben ik nu,
- hoe moet ik nu,
- hoe heet deze straat..
Dat duurt een eeuwigheid.
Is er een app, of iets waarin ik de route kan zetten, of eventueel opnieuw maken, zodat hij alles aangeeft als een routeplanner ZOALS voor in de auto? Het gaat hier om een WANDELING, geen auto of fiets.

Het gaat om Android, HTC.
Het gaat dus niet om een echt navigatiesysteem voor de auto of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tomtom kun je gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net wat geprobeerd, maar ik weet niet precies of je dit zo bedoeld.
Je stipt een route uit in google maps op de pc. Een route met diverse stopplaatsen. Eventueel zet je begin en eindpunt bij elkaar als je wilt terug komen waar je betn begonnen. Sla deze route op op "mijn kaarten".
Op je gsm ga naar google maps. Open het "lagen" menu. Onderin staat een punt "mijn kaarten". Hierin bevind zich nu de opgeslagen route.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is echt helemaal goed. Dat wist ik nog niet.
Maar de route wordt niet getoond zeg maar. Of gesproken, zoals bij een autonavigatie.
Ik heb de route met een lijn gemaakt, want als ik het met doe met een lijn tekenen langs wegen dan kun je niet overal komen. Dat zijn dan alleen de wegen waar je met de auto kunt komen en vaak als het 1 richting is (wat hier nogal van toepassing is in Parijs), dan kun je die weg 'niet in'.
Maar thnx, heb nu in ieder geval de kaarten al op mijn foon, dat is al wat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan allemaal bestemmingen in de kaart aangeven en de route als looproute markeren. Dan kom je wel op plekken waar je met de auto niet kan komen. En dan krijg je ook begeleiding als je dat zou willen