Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn manga tekeningen worden saai omdat ik niet goed lichamen kan tekenen teken ik alleen gezichten. Tips?

Ik teken alleen de gezichten maar dat wordt saai. heeft iemand tips voor het tekenen van lichamen of interessantere tekeningen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
781

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op de onderstaande link staat duidelijk hoe je manga kunt leren tekenen. Hier staan dan ook specifieke onderdelen, zoals handen, voeten, achtergronden, kleding enz.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kende ik al maar was hem even vergeten. toch bedankt :)
Er zijn boekjes over, om ze te leren tekenen(witteboekwinkel o.a) Misschien een leuk cadeautje om op de lijst voor sinterklaas te zetten
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle manga boeken van christopher hart heb ik gelezen en uit geleerd, maar toch bedankt :)
blijven oefenen is de kunst.
misschien andere tekeningen natekenen.

als je lichaam telkens 'mislukt' misschien iets gaan opzoeken over autonomie.

deviantart.com is voor mij de site.
veel voorbeelden, maar ook tutorials. zowel manga als al het overige, maar voornamelijk toch anime.

er zijn site, forums, waarop je, je tekeningen kan posten en andere mensen kunnen je helpen met ideen, suggesties, feedback op je autonomie.

good luck :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding