Mijn manga tekeningen worden saai omdat ik niet goed lichamen kan tekenen teken ik alleen gezichten. Tips?

Ik teken alleen de gezichten maar dat wordt saai. heeft iemand tips voor het tekenen van lichamen of interessantere tekeningen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Op de onderstaande link staat duidelijk hoe je manga kunt leren tekenen. Hier staan dan ook specifieke onderdelen, zoals handen, voeten, achtergronden, kleding enz.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kende ik al maar was hem even vergeten. toch bedankt :)
Er zijn boekjes over, om ze te leren tekenen(witteboekwinkel o.a) Misschien een leuk cadeautje om op de lijst voor sinterklaas te zetten
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle manga boeken van christopher hart heb ik gelezen en uit geleerd, maar toch bedankt :)
blijven oefenen is de kunst.
misschien andere tekeningen natekenen.

als je lichaam telkens 'mislukt' misschien iets gaan opzoeken over autonomie.

deviantart.com is voor mij de site.
veel voorbeelden, maar ook tutorials. zowel manga als al het overige, maar voornamelijk toch anime.

er zijn site, forums, waarop je, je tekeningen kan posten en andere mensen kunnen je helpen met ideen, suggesties, feedback op je autonomie.

good luck :)