Wat is het mapje ''Een eerste kennismaking met de euromunten'' nu waard?

Ik heb hier een mapje, genaamd: Een eerste kennismaking . . . . . . met de euromunten. Hij is in perfecte staat, geen deukjes, scheurtjes vlekjes of wat dan ook. De munten van 1 cent t/m 2 euro zitten erin. Hij is eenmalig uitgegeven, dit is het origineel. Zie foto's.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

€7.50 zie de link naar de verzamelpagina
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's een mooie winst ; ik heb er nog steeds drie van liggen ;-)
niko
12 jaar geleden
hier liggen er ook enige.nog mooier is dat er al verzamelaars zijn die al het dubbele vragen/bieden.