Weet iemand waar die muziekjes te koop zijn die ook weleens in kerstkaarten zitten? Vroeger had Pipoos ze maar die verkoopt ze niet meer.

Ik wil er een paar in mijn zelfgemaakte kerstkaarten plakken.
Ik kan ze ook wel uit gekochte kerstkaarten halen maar ik heb nog geen kerstkaarten met muziek in de winkels gezien en bovendien vind ik het zonde om die kaarten te slopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij Conrad zijn inbouwmodules te koop waar je zelf 10 seconden geluid op kunt zetten, vroeger hadden ze ook de "stille nacht" melodietjes, maar die vindt ik nu niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kost bijna € 6,00 en is een halve centimeter dik.
Dan worden het kerstpakketjes i.p.v. kerstkaarten. Zou vraagsteller dit bedoelen? Zie afbeelding: http://i56.tinypic.com/v6i0k1.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal, maar de "stille nacht" modules zijn zelfs na lang zoeken door mij niet meer gevonden. :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het idee vind ik leuk maar de kaarten worden dan te dik en te duur. Maar bedankt voor uw reactie.